Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vladimir Putin: Otvorićemo centar za arhivska dokumenta o Drugom svetskom ratu i zapušićemo pogana usta onima koji falsifikuju istoriju

Komentari (33) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 19 januar 2020 08:06
Marko
Odavno je to trebalo uraditi. Bravo za rečnik. Sa poganima se ne može drugačije.
Preporuke:
49
3
2 nedelja, 19 januar 2020 08:34
Dusan
Upravo vi Rusi falsifikujete Istoriju pozivajuci Milanovica predsednika Hrvatske na dan pobede.Zvali ste ranije i Mesica tako da vi Rusi ste prvi koji falsifikujete Istoriju.
Preporuke:
36
8
3 nedelja, 19 januar 2020 08:52
dr

Hronika
Vladimir Putin: Otvorićemo centar za arhivska dokumenta o Drugom svetskom ratu i zapušićemo pogana usta onima koji falsifikuju istoriju


Najavljena promena ustava donosi Rusiji crne dane. Davanje većiš ovlašćenja nižim nivoima vlasti dovešće do raspada države. Samo jako centralizovana ruska država može opstati.
Preporuke:
14
14
4 nedelja, 19 januar 2020 09:55
rat je bio bolji
Srbi su falsifikovali istoriju Velikog rata, veličajući generale
i kudeći glavnokomandujućeg - Kralja Aleksandra Karađorđevića.
Rusi falsifikuju istoriju Velikog otadžbinskog rata veličajući generale
a osuđujući glavnokomandujućeg - Josifa DŽugašvilija Staljina. Ili jesu ili nisu
Preporuke:
13
19
5 nedelja, 19 januar 2020 10:03
Dragoslavić
TO, Care!
Preporuke:
25
4
6 nedelja, 19 januar 2020 11:02
Spiridon
Odlično, znači da će biti prikazana i arhivska dokumenta iz Brest-Litovska u drugoj polovini septembra 1939. godine, gde je došlo do susreta između Hajnca Guderjana ispred nemačke XIX grupe armije sa jedne strane i generala Sergeja Krivošeina koji je bio 29-te lake tenkovske brigade sa one druge. Pa su prvo kod Krivošeina u šatoru nazdravili za pobedu, zatim je Krivošein rekao Guderjanu da mu se izvinjava jer nema mladih dama, ali da ga poziva u Moskvu čim pobede uskoro Engleze, da bi na kraju balade bila održana i zajednička vojna parada. Ko ne veruje, evo arhivskih video snimaka...
https://www.youtube.com/watch?v=S6gg1z5DovI
Preporuke:
8
28
7 nedelja, 19 januar 2020 11:03
Vlada
U drugom svetskom ratu ,kao i u svakom ratu nema nevinih kada su saveznici u pitanju.
I jedni i drugi su prvo pokušali da namire Nemce ,pa da ih iskoriste protiv drugih saveznika ,pa su na kraju vodili ogorčrnu borbu sa njima ne ispuštajući iz vida saveznike jer su znali da izbacivanjem Nemaca iz igre ostaju 1 na 1.
Niko u tim igricama nije čist.

Rusija ima unutrašnji problem kada je komunizam u pitanju.Politički.Ruska duma je osudila zločine komunista i to nije sporno.Problem je nastao kada je Jeljcin,trudeci se da izvrsi dekominizaciju zemlje baš zaljuljao ruski brod.
Komunisti su u medjuvremenu ojačali,komunizam je ,nazalost postao deo pozitivne tradicije u Rusiji i dobar deo naroda ga vezuje za pozitivne stvari a ono loše zaboravlja.
Nekako im je bitnija konfrontacija sa Zapadom,koja je baš ponovo inicirana sa Zapada nego velika steta koju su komunisti naneli Rusiji.
Pogledajze broj crvenih glasova tamo na izborima.
Odatle ovo.
Preporuke:
12
4
8 nedelja, 19 januar 2020 11:10
Spiridon
@ dr
Najavljena promena ustava donosi Rusiji crne dane. Davanje većiš ovlašćenja nižim nivoima vlasti dovešće do raspada države. Samo jako centralizovana ruska država može opstati

Mirno spavajate, u Rusiji postoji samo jedan jedini nivo vlasti a to je Putin. Avaj, ne može više da bude predsednik posle 2024. pa onda samo sada dok je vreme prilagođava Ustav datoj situaciji, da mu se ovaj što će kao fol da tu glumi predsednika posle njega mnogo ne uzjoguni, pošto će on i dalje da vlada samo sa rezervnog položaja u Gossavetu...
Preporuke:
8
17
9 nedelja, 19 januar 2020 11:59
siniša @ spiridon
MI nemamo ni jedan problem ni sa Putinom ni sa Merkelovom ni Makronom, ni sa Trampom, pa čak ni Klintonom.

Znate šta je naš problem.

Naš problem je što je pred kraj Drugog svetskog rata, uostalom kao i u Sovjetskom Savezu došlo do toga da je na stranu pobednika u ratu, a to su partizani prešlo sve što je bilo za Hitlera od ustaša Nedićevaca, Balista do Belogardejaca. Jedino su četnici Draže Mihajlovića ostali po strani od toga. Ne baš svi, ali uglavnom.

Preleteli su kao "Beli Preletačević" i ne samo to nego su uzeli glavnu reč i u partiji i u udbi. Uostalom to je bio sadržaj Staljinovih pisama i uzrok sukoba sa Titom.

I tada su konkretno kod nas u Sarajevu, možda je u Beogradu bilo drugačije ne znam, ali za Sarajevo i Zagreb znam počele dojučerašnje ustaše da nam dele lekcije iz demokratije i da nas progone kao "staljiniste".

Njima je došao "staljinizam" kao kec na jedanaesrt da prikriju svoje sramne uloge u kolaboraciji sa Hitlerom i te arhive će to pokazati.
Preporuke:
25
6
10 nedelja, 19 januar 2020 13:25
Spiridon
@ siniša

Zanimljivo, a meni se vidite opet čini pod jedan da je drug Staljin potamanio svakoga ko je i pomislio da on ne valja, te da je čak i rođene vojnike koji su bili u zarobljeništvu posle toga čekao ili metak ili Sibir, a kamoli belogardejce. Pod dva problem cele Istočne Evrope uključujući tu i SFRJ je nastao onog trenutka kada su tenkovi istog tog druga Staljina doveli njegove čauše da zavedu krvave diktature, uključujući tu i onu koju je napravio Josip Broz u Jugoslaviji. U suštini, jedini razlog što je u SFRJ bilo kao malo bolje nego u ostalim zemljama gde se to desilo je što su se drug Tita i drug Staljin posvađali neku godinu posle. Pod tri, koliko ja nešto znam onu ustašiju što se borila kod Staljingrada, na čelu sa Markom Mesićem je drug Staljin uvalio drugu Titi a pod četiri ne znam zaista za Bosnu ili Hrvatsku ali u Srbiji su Tita i njegovi zavili u crno sve što god su stigli kada su došli tamo 1944. godine, valjda zato što nismo baš bili preveliki ljubitelji te njegove šumske bande...
Preporuke:
12
9
11 nedelja, 19 januar 2020 13:37
Vlada @ siniša
Mislim da grešite u jednom Siniša.
Problem je dublji.
Problem nastaje kada naša saveznica ,Carska Rusija hapsi austrofile koji su odbili da se priključe dobrovoljcima iz redova zarobljenih vojnika K&K otvoreno govoreći - "Necemo da polozimo zakletvu srpskom kralju".
Nasi saveznici su ih,s punim pravom slali u logore ,pa čak i u Sibir.
Nažalost ,od tih ljudi kasnije komunisti stvaraju nukleus KPJ koja je od samog početka srbofobna organizacija.Ćopić ,Srbin konvertit,frankovac je u to vreme npr.oslobodjen i mnogi drugi.
To je naš problem - iluzija da su obični partizani ,nekomunidti bili ista drugo nego alat u rukama te srbofobne organizacije.
Ne smemo zaboraviti 1000 civilnih žrtava u Srbiji iz 1941 (400 samo u Uzickoj republici),leva skretanja,zlocine u Hercegovini - to je sve bilo dok im se Ustaše nisu otvoreno priključile.
G.Dimitrov ih je jedva zaustavio pidmom i prikrivenim pretnjama 1942. pa opet 1943.
KPJ je fornirana kao antisrpska i to je ostala.
Preporuke:
12
4
12 nedelja, 19 januar 2020 13:42
Spiridon
Eh da, napravio sam malu grešku. Dakle sovjetski general se nije zvao Sergej, već Semjon Krivošein i čak je posle rata dobio i svoju ulicu u Brestu, odnosno bio je proglašen počasnim građaninom tog grada, a inače je višestruko odlikovani heroj SSSR-a
http://www.warheroes.ru/hero/hero.asp?Hero_id=2346
Preporuke:
3
8
13 nedelja, 19 januar 2020 17:38
penzioner Cviko,
@ siniša @ spiridon,
U pravu ste! Zašto je propala JNA, vojska pobednica? Svi se sećamo Titove izjave u kojoj je kazao: "da sam 41-ve imao ovoliko oficira i vojnika kao 45-te, ja bi rat završio 41-ve". Šta je Tito radio? U redove partizanskih jedinica primio je ustaše i ostale... Kad je 1953 "tršćanska kriza" bila u zenitu, moj pok. otac odbio je Titov poziv (ne naređenje) da komanduje artiljerijom koja je trebala biti raspoređena oko Trsta. (Zbog još nekih sukoba, iizbrisan je iz Istorije). Razlog? U ili na komandnoj liniji bilo je ustaša u koje nije imao poverenja a komanda se zasniva upravo na poverenju. Zamislite da krenete u borbu i neko od tih ustaša sabotira ili izda jedinicu? Katastrofa!!! To normalan čovek sebi nikad ne sme da dozvoli. Kako su ustaše gradile JNA. gradili suje tako da se ta JNA raspala 1991 godine a sa njom i država. Šta smo školovali, zašto smo školovali lažove i naivce???? Zamolio bi Ruse da bar jednu stranu u svojoj prezentaciji posvete Jasenovcu...
Preporuke:
8
5
14 nedelja, 19 januar 2020 18:23
Reddy
Spiridone, kao i obično od poluistina praviš laž! Parada jeste održana i taj događaj ima političko-taktički značaj u svetlu postojećeg sporazuma ili pakta koji je takođe bio od taktičkog značaja, ali reči koje citiraš da ih je izgovorio sovjetski general su tvoja, kao i obično, puka izmišljotina. Da, moguće, ti ili neko od tvojih predaka nije bio svedok susreta pa nam to onako "iz prve ruke" serviraš ne bi li razuverio "neverne Tome". A sve to si sklepao u svrhu dezavuisanja eventualnog otkrivanja dokumenata koji jasno kazuju da su četnici Draže Mihajlovića i on sam bili do zadnjeg momenta odani nacističkim zlikovcima u borbi protiv srpskog naroda iz koga su potekli. Naravno, i tvoji preci su u pitanju te je sasvim razumljivo zašto tako usplahireno reaguješ. Istina je samo jedna, tj. usamljena i neoboriva. Sva ostala "tumačenja" imaju samo jedan smisao. Opovrgavanje nje same. J A D N O I B E Z U S P E Š N O !
Preporuke:
6
9
15 nedelja, 19 januar 2020 18:40
siniša @ spiridon
Dajte dokumente i potvrdite svoje tvrdnje. Vaše, ili moje, ili bilo čije tvrdnje bez dokumenata ne znače ništa.

Putin će pustiti dokumente u kojima će osvetliti ulogu i Dolanca i Jove Kapidžića ako se sekirate zbog partizana.

Biće takvih dokumenata i za nedićevce ( Vujković, Jopvanović ) i za ustaše i za ostale.

Pod Staljingradom je bila ustaška satnija od 7600 ustaša. Na čelu sa Mesićem. Od 7600 zarobljeno je 400, a ostali su poginuli.
Od tih 400, 100 je streljano kao neposredni izvršioci, a 300 ih je napravljena četa koja je priključena oslobodiocima Beograda. Desetina je preživela među njima i Marko Mesić koji je ubijen u Zagrebu na sred ulice u atentatu verovatno od njegovih.
Preporuke:
1
1
16 nedelja, 19 januar 2020 19:12
Za Vladu
Kako je vrli kževnik i još vrliji dečji pisac Branko Ćopić mogao biti konvertit kada je rođen 1915 godine pa je po završetku Velikog rata imao samo 4 godine??? Napunio je 20 godina tek 1935 godine.
Zaista nteresntno?!
Preporuke:
5
0
17 nedelja, 19 januar 2020 20:01
brzi
@penzioner Cviko
Nemojet se kititi tuđim perjem. JNA nije nikakva pobednica drugog rata jer tada nije još ni postojala. Osnivana posle drugog svetskog rata iz raspštenih nacionalnih partizanskih jedinica ( svako imao svoje partizanske jedinice i kako tako držao svoju teritoriju). O organizpvanosti tih paritzanskih jedinica govori nekoliko neovrgljivih činjenica; te jedinice mogle su jedino da izvode pojedinačne diverzantske aktivnosti prema okupatoru i ništa više do ulazka saveznika na teritoriju ex SFRJ, na istoku crvene armije koji i oslobađa istočni dio države dok su za osklobađanje zapadnog dela države ključne ,7, prekomorske brigade. Kakvi su dunsteri vodili partizanski pokret najbolje ukazuje podatak da celo vreme rata nisu bili u stanju da likvidiraju ili barem ozbiljno oštete SS diviziju Prinz Eugen koja je žarila i palila diljem države za vreme celog rata.
O Trščanskoj krizi bezveze gubit vreme jer je to bila engleska nameštajka sa brojenjem krvnih zrnca.
Preporuke:
4
1
18 nedelja, 19 januar 2020 23:02
Spiridon
@ Reddy
Spiridone, kao i obično od poluistina praviš laž!

Za razliku od vas druže Rediša nisam sklon izmišljanju. Pustite me takođe tih lagarija o nekoj kao fol straktici ljubljenog vam brke, jer je jedina straktika bila da se zajedno sa Hitlerom osvoji što više, a sve ostale priče za malu decu su dofantazirane tek mnogo kasnije i to od Kobinih propagandnih satrapa i istoričara, kada je trebalo nekako smisliti neko opravdanje za šurovanje sa Hitlerom.
Inače zdravica i dati razgovor između Guderjana i Krovošeina su se odigrali u 11:15h 22.septembra 1939, a o tome svedoči ratni dnevnik koji su vodili precizni Nemci iz XIX Armeekorps, objavljen u Wojskowy Przeglad Historyczny. R.36 (1991). Nr 3-4 (137-8) (VII-XII 1991)...
Ima još nekih pitanja...?!!
Preporuke:
5
2
19 nedelja, 19 januar 2020 23:19
Marko
Putin vraća socijalnu državu. Da nije bilo Staljina, ne bi bilo ni današnje Rusije. Komunizam je plemenita ideja bratstva među ljudima i solidarnosti. Nemoguća u dosadašnjoj istoriji čovečanstva zbog urođene pohlepe kod ljudi. Titoizam se kod nas prodavao kao “komunizam” koje je ustvari NATO zlo. Tito je postavljen da zavlači Srbe i narode Azije i Afrike iza Goleš planine da se ne bi okrenuli ka SSSR.
Preporuke:
3
3
20 ponedeljak, 20 januar 2020 00:37
Vlada @ za Vladu
Ne Branko.
Vladimir Ćopić ,zarobljen na Karpatima 1915. ,odbio da da zakletvu srpskom kralju 1916.(austrijski car mu nije smetao?!) i vracen u zaroblenistvo.
Izvukao se ,priključio crvenima (ucesnik oktobatske revolucije) - prvi generalni sekretar KPJ.
Svi prvi rukovodeci kadrovi su im mahom bili takvi.Pa su onda dalje kadrovali...

Od oca Srbina Ćopića iz Like i majke Srpkinje (Lončarić) pa Hrvat...

Izvinjavam se,nisam naveo puno ime i prezime.
Preporuke:
2
0
21 ponedeljak, 20 januar 2020 01:12
Spiridon
@ Reddy

Eh da, čisto da ne bude posle nekog nesporazuma, sve nedostajuće detalje i finese oko tog istorijskog susreta Guderjana i kombrig Krivošeina a koji nisu zapisani u ratni dnevnik XIX Armeekorps, su inače objavljeni u nacističkom dnevnom listu Völkischer Beobachter-u, gde je novinar Kurt Frowein sa dosta oduševljenja i pratećih poetskih momenata opisao u svom članku dati događaj...
Preporuke:
3
3
22 ponedeljak, 20 januar 2020 06:51
Reddy
@Spiridon

Ne može bit' uverljivije. A posebno da ne bude nesporazuma!? Völkischer Beobachter, Hitlerov dnevni list!?!?!? Mora bit' da će i sami Rusi koristiti ovaj izvor kao istinit i visoko kredibilan dokumentacioni izvor o Drugom svetskom ratu!?!?!? Izbrali ste najcrnji nacistički tabloid kako bi/ste javnosti predstavili tobožnju istinu o navodno velikoj ljubavi sovjeta i nacista. Ovakve patkice i slična domunđavanja koristio je jedino nacistički i Hitlerov opsenar, Jozef Gebels. No, ko sebe vidi u jegovom ogledalcu, pa šta da mu radim.....
Preporuke:
3
1
23 ponedeljak, 20 januar 2020 07:06
Reddy
"Lascivni" Spiridone, tek da, u smislu porekla, imaš u vidu da spram tebe i tebi nalikovanih četničkih poluanimalaca stojim "ozgo" te da baš ne mirišem trgovinsko-cincarsku kastu iz koje se pomaljaš. A, inače, tebi je veoma lako bilo da pribegneš tako kredibilnom "source-u" budući da su ti ga tvoji preci, ljubljeni privrženici ideje i dela Draže, Nedića, Ljotića i Gebelsa, držali po fijokma u svežnjevima čuvajući za današnja vremena kakvih se većina stidi.....
Preporuke:
4
3
24 ponedeljak, 20 januar 2020 11:03
Zanimljivo
Veoma je zanimljiva činjenica da učesnici ove rasprave često koriste argument Izraela kao svoje najjače oružje. Rasprava je počela između Putina i ambasadorke SAD u Poljskoj. Putin kaže da Rusi trebaju više da delaju kao Izraelci. Američka ambasadorka je član Atlantskog saveta i proizraelski lobista. Pre imenovanja kritikovala je Poljsku da donosi antisemitske zakone. Ima li hrišćana u ovoj raspravi? Ipak smo u Evropi.
Preporuke:
1
0
25 ponedeljak, 20 januar 2020 12:23
Spiridon
@ Reddy

Izbrali ste najcrnji nacistički tabloid kako bi/ste javnosti predstavili tobožnju istinu o navodno velikoj ljubavi sovjeta i nacista.

Izabrao je vaš Staljin, a ja samo prenosim šta mu je sve taj izbor doneo u miraz. Inače sami Rusi naravno nisu ni izvestili o paradi, dok su svi ovi video snimci napravljeni od strane nacista za njihov nedeljni filmski žurnal koji se prikazivao u bioskopima širom Rajha, kao što su i njihovi novinari zabeležili taj čuveni poziv za Moskvu, jer su i sami bili pozvani da dođu sa Guderjanom. Jako mi je žao ali ta sovjetsko-nacistička ljubav je nepobitna istorijska istina, što potvrđuje više nezavisnih izvora, sve one silne fotografije i video snimci gde su zajedni nasmejani, a uostalom i autobiografije Guderjana odnosno samog Krivošeina, sa sve njegovom naknadnom pameću i sakrivanjem istine u priči koju je ispričao da bi to predstavio malo drugačije kao već ostareli heroj SSSR-a...
Preporuke:
1
3
26 ponedeljak, 20 januar 2020 12:46
Spiridon
@ Reddy

Eh da, ako vam nacistički tabloidi nisu dovoljan dokaz te sovjetsko-nacističke ljubavi, onda možemo da malo pređemo i na onu drugu stranu. Par meseci posle odnosno krajem decembra Ribentrop čestita Staljinu 60. rođendan, da bi onda neki dan kasnije i sam vaš voljeni & nikad prežaljeni Brka napisao u svom odgovoru na te lepe čestitke u Izvestiji od 25. decembra 1939. sledeće reči...
Prijateljstvo naroda Nemačke i Sovjetskog Saveza, zapečaćeno krvlju, ima razloga da bude dugotrajno i dugoročno

Ne znam, valjda je mislio na poljsku krv, ali nisam siguran pošto je možda samo želeo da bude bombastičan da nacisti vide koliko im je on verni prijatelj.
Takođe nekoliko nedelja pre toga je u Pravdi od 30. novembra objavljeno...
Engleska i Francuska su se siledžijski udružile protiv Nemačke i one snose svu odgovornost za rat
...!?!
Preporuke:
2
3
27 ponedeljak, 20 januar 2020 13:01
Spiridon
@ Reddy

Inače kada smo već kod onog tabloida, meni je mnogo bio zanimljiviji jedan drugi pasus iz tog teksta, koji ću pošto ste neverni Toma preneti i u originalu
Unter der Reichskriegsflagge, die im Winde eines frischen Herbsttages flatterte, standen der deutsche und der russische General. Jubel der Menschen kündigte das Nahen der ersten russischen Truppen an. Dann hörte man das vielfache Rasseln der Raupenketten, der erste Panzer tauchte auf, mit Blumen über und über bedeckt. Das deutsche Musikkorps, das neben einem russischen gegenüber der Tribüne sich aufgestellt hatte, intonierte einen deutschen Marsch
U prevodu
Nemački i ruski general stajali su pod ratnom zastavom Rajha, koja je lepršala na vetru svežeg jesenjeg dana. Klicanje naroda najavilo je dolazak prvih ruskih trupa. Tada se uz zveckanje gusenica, pojavio i prvi tenk, posut cvećem. Nemački vojni orkestar, koji je zajedno sa ruskim bio nasuprot tribinama, intonirao je nemački marš...
Tenk posut cvećem...!??
Preporuke:
2
3
28 ponedeljak, 20 januar 2020 13:28
Spiridon
@ Reddy

Eh da, čisto da ne zaboravim, pošto vidim da vas te sovjetske zdravice nacistima baš onako svrbe...
Dakle tokom potpisivanja samog tog sramnog pakta u Moskvi 24. avgusta 1939. godine, je i sam vaš ljubljeni brka, pošto ga je valjda ponela emocija, zatražio da on lično nazdravi Hitleru, rekavši da to čini jer zna koliko Nemaci vole svog Führer-a i da zato diže čašu za njegovo dobro zdravlje...!?? Posle još par zdravica Molotova tj Ribentropa je onda Staljin rekao obraćajući se Ribentropu da on daje svoju časnu reč da SSSR neće izdati svoje drugove (tovariщi)...
Preporuke:
2
3
29 ponedeljak, 20 januar 2020 15:39
Beograđanin
U tim arhivama će se svakako pročitati i što-šta zanimljivo o nama (bratskim narodima i narodnostima Jugoslavije).
Preporuke:
3
0
30 ponedeljak, 20 januar 2020 16:39
Reddy
Golotinja spirine predstve je najočiglednija kada se samo prisetite ko je to dobio Gvozdeni krst sa potonje "savezničke strane" kojoj su se, avaj, dockan, priklonili i spirini preci ratujući pre toga protiv tih istih saveznika i "šumskih bndita" tj. partizana, skupa sa nacistima i fašistima o čemu postoji foto i pisana dokumentacija, mnogo ranije od već pomenutog susreta. A da se ne sećamo i povoda kojim mu je poklonjen ovaj u nacističko i fašističko doba najvredniji primerak Hitlerovog državnog priznanja. A on se sastojao u obilnom finansiranju i svakovrsnom pomaganju izgradnje nacističke i Hitlerove moći. Čudo da se ne prisetiste kao iskreni "demokrata i antifašista" et, jednog vrlog Hitlerovog privrženika kkv beše onaj autotajkun, nekakav Ford ?????!!!
Preporuke:
3
2
31 ponedeljak, 20 januar 2020 18:43
Spiridon
@ Reddy

Golotinja spirine predstve je najočiglednija kada se samo prisetite ko je to dobio Gvozdeni krst sa potonje "savezničke strane" kojoj su se, avaj, dockan, priklonili i spirini preci ratujući pre toga protiv tih istih saveznika i "šumskih bndita" tj. partizana, skupa sa nacistima i fašistima o čemu postoji foto i pisana dokumentacija, mnogo ranije od već pomenutog susreta.

Čika Rediša,čini mi se da ti vaši primitivni ad hominem napadi, odnosno skretanje sa teme znače u prevodu da sam vam dokazao i pokazao kako za svaku moju tvrdnju postoje i više nego čvrsti dokazi. Inače hvala na pitanju, taj o kome vi pričate je od Nemaca za četiri godine koliko su ga beuspešno jurili, pretežno dobijao poternice na ogromne sume novca, odnosno dobio je odlikovanje ali od onih koji su se borili protiv Nemaca. Avaj, izgubio je rat jer su Staljinovi tenkovi doveli šumsku bandu na vlast a sa njima i neku gomilu primitivaca dovedenih sa nekih gudura, od zmija i međeda...
Preporuke:
2
2
32 ponedeljak, 20 januar 2020 18:51
Spiridon
@ Reddy

Inače čisto da ne zaboravim, ovako su se oni vaši ponašali kada su Nemci okupirali Jugoslaviju. Dakle, Puriša Đorđević za list Telegraf u martu 1995. evocira svoje uspomene na mladost i 1941. godinu...
Politički slagali smo se sa Nemcima jer su Staljin i Hitler imali pakt o nenapadanju. Komunisti u Čačku su sa veseljem gledali u tenkove i nemačke topove kao skori znak propadanja kapitalističke imperije. Radnički klub „Borac“ odigrao je sa Nemcima i fudbalsku utakmicu. Pobedili smo ih sa tri prema jedan. Jer su Nemci igrali u vojničkim cokulama.

Pametnom dosta, odnosno tek kada Hitler napada SSSR, se javlja Tita i piše proglas a do tada igraju se nacistima fuzbal i pevaju pesme... Amerika i Engleska, biće zemlja proleterska...
Preporuke:
2
2
33 ponedeljak, 20 januar 2020 20:29
Reddy
Nisu to nikakvi tobož' ad hominem napadi kako pomalo neukoj publici pokušavate podmetnuti već jednostavno ona Hegelova maksima da je tek celina istina. Dakle, kada skockate ceo mozaik onda itekako ima smisla ko je začeo a ko je i kako završio. Elem, ne počinje sa Staljinom i SSSR-om već mnogo ranije sa Zapadom i Anglo-Sasima. Oni su osnovni motivacioni faktor kreiranja nacizma i fašizma te dovođenja Hitlera i sličnih monstruma na vlast. Oni su ih finansirali, politički kuražili i materijalno pomgali o čemu postoji obimna dokumentacija koja vas, naravo, ne interesuje jer bi/ste time potkopali sopstvenu klimavu tezu kako je SSSR vodio nekakvu separatnu politiku čime se navodno kompromituje njegov antifašizam pa i demokratizam jer, eto, dovedoše i "šumske bande" na vlast. Sad na stranu to što i vasceli svet svojevremeno i sada priznade NOB kao jedini značajniji antifašistički pokret u Evropi pa i svetu. Vas ta faktografija ne interesuje znamo i zašto.
Preporuke:
2
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner